Tuesday, August 14, 2012

TAKUT DARAH !!

Assalammualaikum =)


Selamat malam semua =)
Entry kali nie agak seriuu untuk aku kongsikan .Mana taknya berkaitan dengan darah.
Erghhh aku anti dengan darah termasuk darah tuttttt ◦◦˘")
Korang acane? Berani ke kena suntik dengan jarumm .
Rasa ape? Cam kena gigit semutapi je kan? tapi aku tak rasa pape punnn ~___~


Act baru baru nie aku pergi buat pemeriksaan darah kat sebuah klinik swasta .
Nak dijadikan cerita aku pengsan selepas kena cucuk sebab tengok manyakk sangatt darah aku diambil .Hohoho
Panik abah dengan doktor tuh tengok aku .Maklumlah tengah puasa pergi amik darah jugak plus aku tak bangun sahur memang kompem aku pengsan !
Aku tak sedarkan diri dalam 20 minit jer ,tak lama mana pun kan .Tapi aku tekad TAKNAK kena enjittt lagi .TAK MAHUU!!!! Aku taubat .HAHAHA
Buat cuak je kan .Haihh .
Zura zura..,dah duapuluhtahun pun masih pengsan bila tengok darah !! (_)


 Perghh..menakutkan negok jarum suntik nie kan?? T__T




p/s:last kena suntik time darjah enam lepas tuh dah takde dah .lepas 8 tahun kena suntik lagi .Warghhh..taknak !!! (_)



Wassalam =)




Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: