Wednesday, August 22, 2012

SALAM LEBARAN

Assalammualaikum =)



Belum terlambat untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat blogger yang aku kasihi sekalian :)
Maaf diatas kesalahan dan kesilapan yang aku lakukan selama ini. cewahh ! HAHA
Maaf Zahir Batin
Raya nie jemput la datang ke rumah .Siapa datang raya dapat la duet raya .
Duet raya baru uolls .Tak nak ke?? HEHE


Raya tahun nie raya biasa-biasa je .Tiada yang seronok atau pun special .
Of coz aku beraya bersama family tercinta .


Just to show you my family in 1st day raya ヅツ KELABU UOLLS..HIHI


credit to mak : thank you snap pic nie =)


muka tak seberapa nak senyum *stomachache*



2nd day hari raya  ヅツ  OREN MAK JAHHH !! HAHA


prepare nak balik kampung .
oh ohh balik kampung ohh ohh balik kampung hati girang ~ lalala =)




sempat jahh I posing . HAHA



Btw thank sedara mara yang jauh dan dekat yang datang raya ke rumah aku .
Erghhh muka nie terasa tebal berinci-inci tatkala sedara mara hulur duet raya .HAHA
I dah besar uolls malu nak amik duet raya . Tapi tapi kalau dah rezki tak boleh tolak kayy ~
Selamat Hari Raya semua ~


p/s: 10 hari lagi preparation masuk u ,hilang kemanisan nak berhari raya .Haiyakk !!



Wassalam =)





Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: