Thursday, August 9, 2012

Assalammualaikum =)

I don't know want to describe my feeling but I was really in sadness and dilemma .


"Jika seorang hamba Allah tidak lagi mudah menangis kerana takot dengan kekuasaan Allah
Justeru menangis lah kerana ketidakmampuan itu..."


"Ya Allah kuatkan aku menghadapi dugaan dari-Mu..
Kuatkan Imanku kepada-Mu..
Kuatkanlah aku , hamba-Mu yang lemah ini" .


Aku redha andai orang yang aku sayangi tidak dapat menerima perubahan diriku ,
tapi aku mohon agar Kau menerima perubahan diriku ini Ya Allah .
Bantulah aku agar aku sentiasa Istiqamah dalam Ibadah yang aku lakukan .Aminnn ~


Cukuplah aku MENCINTAIMU dalam hati,
MENYALURKAN RINDUKU melalui DOA-DOA di setiap sujudku..
Dan MENJAGAMU melalui ALLAH.
Jika KAU bukan yang ALLAH CIPTAKAN untukku,
REDHAKU dengan ketentuan ALLAH,
Kerana ALLAH mungkin sudah SEDIAKAN yang lebih BAIK UNTUKMU & UNTUKKU =')



p/s:Abang I'm really miss you and I will waiting for you ! I love u muchhh ~ ♥♥  ='(



 Wassalam =')





Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: