Friday, August 24, 2012

END OF RAYA>>JOM MASUK U °\(^▿^)/°

Assalammualaikum =)

Selamat petang blogger :)) Salam Lebaran untuk hari raya yang ke-6 ~
Aku rasa semua masih dalam mood raya dan holiday kn kn? Tapi aku tak sebab mood raya tahun nie nipis je tak segahh raya tahun lepas .Fokus utama preparation untuk masuk ke menara gading tak lama lagi ;)
Mesti ramai yang bersesak-sesak pulang ke rumah masing-masing hari ini.Maklumlah isnin depan ramai dah start kerja dan ramai budak-budak dah start sekolah .Yeaahhh!! HAHA *evil laugh*
Dan adik-adik aku start Trial SPM dan 2 minggu lepas tuh adik lelaki aku start UPSR .
Gudluck both of you ye!!
Hmm..aku pulak ada masa seminggu dari sekarang untuk prepare semua barang dll untuk dibawa ke u nanti .Haihh rasa nerves la plak dah lama PAUSE belajar :|
macam mane la suasana di UTM Johor tuh nanti .Sesat la aku seminggu kat sana nanti .HUHU
You SEE!!! Tengok punn dah nerves dah kan ? Strunggle balik la aku lepas nie .Kena stay up
buat assignment ,ready for quiz ,pop quiz and all thing again .Haihh nie yang malas nie !!
Yang paling aku TAKNAK dengar lecturer bagi lecture. MENGANTUK BOLEH !!
Hilang kefokusan aku (―˛―“)
Apa-apa punn aku kena bersiap sedia .Tak boleh Pandang Belakang lagi .
Aku kena fikir masa depan aku .I'm already 20 years old and almost my friends of the same age with me already married you know?? 
Aku punn nak kawen jugak..gatal kau zura! HAHAHA
p/s:jumaat terakhir kat rumah sebelum terbang ke johor bahru :') .sobs sobS
Wassalam =)


Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: