Friday, August 10, 2012

KISAH LAPUKKK !!

Assalammualaikum =)

Morning blogger yang dikasihi .Salam Jumaat :)
Wish you have a great and pleasure day today .Before this I promised you to story and share my life at KMPh .Walaupun cerita nie dah lapukk di telan zaman ,who cares ?? Aku nak story jugakk .
HIHIHI *gelak dalam sendu* :')


Tanpa melengahkan waktu aku show some picture so that it will not too much time untuk aku bercerita panjang lebar .Of coz korang boring nak baca if aku taip panjang lebar kan? :) ~


# Gambar aku sewaktu presentation Bi bersama member group aku ;

enjoy the picture ^__^



Our Bakery 'SUGAR & BUTTER.CO'


The lovely and marvelles muffins ~yummy


 My Mastermind Ejah a.k.a owner of the cupcakes,muffin and cakes ^^


The cuttiest and awesome cupcakes & choco cakes ~~


My group member are Ejah ,Ain and Me !!
Presentation hari tuh berjalan dengan lancar & Alhamdulillah bakery kitaorang mendapat sambutan yang menggalakkan . TQ kepada mak ejah yang membantu kami membuat cakes ,cupcakes and muffins =)



# Gambar ini diambil ketika aku join PESTA ICT FEST & PESTA RANGGOLI  ;

enjoy the picture ^__^


gambar ini diambil ketika Pengarah KMPh dan Ketua Jabatan melihat anak-anak pensyarah
masuk pertandingan mewarna kanak-kanak sempena Pesta ICT Fest .

p/s: Aku ditugakan untuk jadi fasi untuk pertandingan ini ~ sweetkan =) hihi



mirah,syera,En.Shamsherbie(Pengarah KMPh),En.Shafari(Ketua.Jabatan HEP),me,paen


Afifi ,anak pensyarah yang paling aku suka jaga ~ hihi


PESTA RANGGOLI ^^

Inilah hasil kolam yang berjaya kitaorang hasilkan
simple dan kemass .Cewaahhh!!



group member aku dari kiri (Ana,Ejah,Zura) =)



# Gambar ini ketika Kelab Kembara buat jamuan akhir pada waktu malam ;

enjoy the picture ^__^



Secret Recipe yoo ~♥
credit to Pensyarah Koko yang menghadiakan kek ini kepada kami =)


Good Luck KP 09 2011/2012
Miss the group :')


Hadiah ~
Main tukar-tukar hadiah pada segmen terakhir sebelum berpisah :')
Then aku dapat hadiah paling 'mahal' di dunia .HarHar
Hadiah itu adalaahhh ???? secreto !! ngehngeh


Kita bakorr jer ~~ HIHIHI


Hasil perjuangan kawan-kawan yang membakar ayam , frenkettle .TQ



Aku rasa itu je kenangan aku bersama kawan-kawan di KMPh .
Act banyak lagi gambar yang nak di upload tetapi masa tidak mengizinkan.
Janji telah ditepati so, Aku dah tunaikan janji =) ~


Hope korang semua enjoy with that picture . Thank because korang sempat menyemakkan diri di belog aku yang huduh ini . HewHew ~
Akhir kata jangan korang terliur dengan jenis makanan yang aku postkan nie .
HAHA







Wassalam =')




Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: