Wednesday, August 8, 2012

JPA Ohh JPA

Assalammualaikum =)

Salam ramadhan kepada semua blogger sekalian :)
Malam nie dah malam ke 20 Ramadhan if not mistaken rite? 10 malam sebelum Hari Raya adalah Malam LailatulQadar .Act ,aku rindu nak solat terawih macam dulu :')
Mudah mudahan aku dapat merasai kenikmatan di Malam LailatulQadar .Aminnn~♥

 
Haah uolls ,korang semua sehat tak? Puasa macam mane? penuh ke half half?? Haishh banyak tanya la pulak kan .hihihi .Kepada gegurl a.k.a kaum Hawa yang diberi 'cuti' special tuh jangan lupa ganti puasa balik ye ! Then kepada kaum Adam yang ber'cuti' jugak KORANG ape kes?? Allah Bagi Cuti (ABC) jugak ke? Tak kan?? ~ so, adam semua berpuasa penuh la ye jangan banyak Excuse !! Baru jadi anak Soleh ..hihihi ~ Okeee :))

 
Act aku nak mengadu something nie ? Curios tak nak tahu?? HEHE
Ianya pasal tajok entry aku hari nie "JPA Ohh JPA" WHY??

 
Semalam aku semalaman tak tidur .Pasaii apaaa??
Pasaiii JPA nie laaa !! ='(
Act aku tak kesah sangat asal aku dapat isi borang permohonan biasiswa jpa nie .
WHY??
Ianya sangat important dan aku berharap aku diterima untuk biasiswa ini .Aku takmau membebankan emak abah untuk menanggung aku yang dah boleh jadi mak orang nie .kuikuikui
The real one aku taknak membebankan diri aku untuk bayar balik duit PTPTN yang interestnya sangaaattt la tinggi ! Haishhh
Uolls semua doakan laa saya ye ^___^ Doa korang semua mengiringi kejayaan saya .
~~ Cewaahhh ! HIHI ~~

 
Fyi nak apply JPA nie sangat la susah .Ianya menguji kesabaran aku di bulan puasa nie .
WHY???
Because link dia macam siputtt dan server asik down . Ramai sangat orang yang apply biasiswa nie ~
Maybe mereka ponn harapkan menda yang sama macam aku . Harap harap aku dan kawan kawan yang lain berjaya .Doa & Tawakal . Aminn ~

 
Okela uollss ,aku nak gie melantak cokelat jap . HarHar :))
Thank you for reading my belog and still waiting for my story even it is not interesting ponn .*teharu*.
Aku tahu blog orang lain mesti best becoz diorang cerita pasal fesyen terkini, kuih raya, shawl and all that yang INTREND ! Aku ?? Ada aku kesah !! HewHew
Never mind .Setiap orang ada ceritanya tersendiri macam uolls jugak kan? ;)

 ~Stay tuned ,Big HuGs from me ♥ .hihihi
Love my readers muchhh!! ♥♥ =D


 
Wassalam =)



Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

2 comments:

Mim Hasniyah Yusof said...

Good luck. Terjumpa link waktu tengah 'blogwalking' Good day.

Unknown said...

sorry baru nak reply, thank you follow :)