Friday, August 10, 2012

IT's REAL ME...ZURA!

Assalammualaikum =)


Hadoiii..hari nie tak tahu la kenapa aku terlebih rajin mengupdate blog nie .
Mungkin aku banyak masa dan tak tahu dah nak buat apa kottt !!
Well aku dah free ,No more phone to carry :(


Btw sekarang nie aku dalam keadaan tidak stabil . WHY???
This picture shows my reality now .
*
*
*
Lately, aku selalu termenung dan suka bersendirian .I don't know why :')
Perhaps I was missing someone or think I will leave home to go to the University.
Who knows Only ALLAH SWT ~




Berat badan aku punn kian merosot .Almaklumlah bulan puasa .HewHew
Berbuka pun just minum air dan makan bihun ,kekadang nasi sikit .
Sahur punn kekadang aku bangun , kekadang tak. Almost tak bangunn punnn ~
Tak sodar diri  =__='
Sume barangan yang aku pakai longgar-longgar belaka.
*Bangga sikitt* ngehngeh



Dua tiga hari ini aku selalu menitiskan air mata selepas solat .
Hatiku sangat hiba dan sedih memikirkan kekhilafan aku, kekurangan aku dan masalah yang sedang aku hadapi ~ =') .Ini ujian untukku. Aku harus tabah menerimanya !
Yess ,Aku Boleh Hadapinya !! 
#My love selalu pesan supaya aku kena yakin dan kata boleh, pasti Aku Boleh!
"Aku Menangis Tanda Aku Cinta Kepada-Nya"
Semoga Kau tabahkan hatiku Ya Allah .Aminn.




p/s:Mungkinkah kehidupan aku akan berakhir .Wallahu'alam.



Wassalam =')



Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: