Friday, August 31, 2012

MY LAST DAY (-̩̩̩-̩̩̩_-̩̩̩-̩̩̩)

Assalammualaikum =')

 
Selamat Menyambut Kemerdekaan Negara yang ke-55 Tahun !
Saya Bangga menjadi rakyat Malaysia (>‿◠)
semangat tak aku ?? HAHA
 
 
Hai kawan kawan semua :)
Hari nie hari terakhir aku berada dirumah sebelum aku pergi ke johor esok pagi .
Alahaiii sadisnyeee aku rasa :"(( Dah berbulan duduk kat rumah akhirnya sambung belajar balik !!
It's oke zura ! ' You pergi sana untuk belajar untuk realisasikan impian dan harapan parents you .
Parents you bangga tengok you dapat masuk universiti tau ! ' my heart said okey =P
 
 
Walauapa pun terjadi aku tetap akan ke sana esok .Wish me luck ye ! :)
Doakan kejayaan aku disana uolls ~
 
DAEBAKKK!!! HAHA
 
 
Nie la beg yang akan aku bawak esok .Banyak giloo ! Aku rasa macam tak cukup je sebenarnya .Ngeee ~
Bak kata Afif ' perempuan kalau bawak barang memang rasa tak cukup padahal bawak banyak-banyak tak pakai mana pun . Adehhh .Terasa aku (•⌣‾) HAHA
 
 
Okela uolls aku ada kerja nak disiapkan .Aku mintak maaf selama aku berblog ada buat korang terasa atau touching aku mintak maaf ye ! :) Takde niat dihati untuk berbuat begitu .Cewahhh ! HEHE
Doakan perjalanan aku dan keluarga serta Doakan kejayaan aku di sana =)
 
 
Aku taktahu bila masa lagi aku boleh update belog huduh nie TAPI aku janji If aku free aku akan post something new .Biasalah dah start belajar nie busy memanjang .Laptop pun aku dah tak pandang . Ishhh Ishhh
 
 
 
 
 
p/s: Abang we will meet soon .I really missed you ! Kita akan start belajar sama-sama .Yeah!!
ˆ)(ˆˆ)*joget Oppa Gangnam Style* OppSs !! HIHI
 
 
Wassalam =')
 
 



Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: