Sunday, August 12, 2012

Assalammualaikum =)


Selamat petang kepada kawan-kawan blogger yang aku kasihi dan hormati :)
Kawan-kawan sedang buat apa ?? Nak prepare ke bazar Ramadhan dah ke?
Sat la dulu meh baca post yang aku tulis dulu . HIHIHI
Meh duduk dan baca pastu komen laaa yee =P
Mesti time cenggini korang semua sibuk prepare makanan untuk berbuka puasa .
Almaklumlah masak dirumah lebih bagus dari beli atau makan diluar kan kan?
Lebih lebih lagi berbuka beramai-ramai bersama ahli keluarga tersayang ~


Act aku pun baru je nak tolong mak memasak .HEHE
Saje curi curi masa untuk mengupdate status hari ini .
Walaupun belog aku nie huduh at least ada la jugak entry baru untuk di kongsikan ~


Uolls semua masak apa untuk berbuka hari ini??
Mesti masak lauk yang superdupa sedapp kan ? Macam aku hari nie plan dengan mak untuk masak ikan siakap tiga rasa , masak sayur kobis ,tempe masak cili api *my fevret* hihi dan mee/bihun goreng .
Simple je but semua yang awesome♥ punye lauk  ^____^
Kalau masak dirumah kompem kebersihan diutamakan .Takde la kita dapat penyakit gara-gara keracunan makanan .Betol tak??


Okela uolls ,aku nak pergi sambung memasak .Uolls pergila sambung untuk ke bazar .Jangan shoping makanan berlebihan pula ,berpada-pada dalam membeli makan .Jangan membazir! Kerana itu amalan yang tidak baik =))
Nanti ada kelapangan waktu aku akan update story baru lagi . Jumm memasak !! Jaga-jaga jangan memasak sampai dapur tebakorr pulak ye  ^^
Selamat memasak & Berbuka Puasa .love much my readers ~ ♥



Wassalam =)




Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: