Tuesday, August 14, 2012

ALMOND LONDONKU

Assalammualaikum =)


Kali nie aku nak update pasal kuih raya kedua aku. hehe
Korang ada?? Takde kan .
Seharian aku bertungkus lumus seorang diri menyiapkan kuih kegemaran ramai iaitu
ALMOND LONDON .
Hampir dua jam setengah aku selesaikan semua doh doh dan cokelat dia .
Akhirnya jadila ia seperti ini
^
^
^
^


Nampak comotkan .HAHA
Belum kemaskan lagi nie .Coklat dia pun tengah panas .lekluuu (^^)


Nie yang dah di simpan dalam bekas .Mak aku cakap sedap sangatt .
Adik aku cakap macam beli kat kedai .
Walawehhh 1st time buat almond menjadi .Syukur sangattt!! HIHI
Kesabaran membawa berkat .Alhamdulillah  ヅツ



Korang boleh la cuba buat almond nie nanti .Senang je nak buat sebenarnya kalau semua bahan dia ada .Tak sampai 3 jam punnn =)
Okelaa uolls ,seharian aku prepare kuih raya hari nie .Sangat penat okee.
Aku nak masuk tidur dulu . Selamat mencuba ye kawan-kawan .Gudnite ~
May ALLAH bless You All .



Wassalam =)





Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: