Thursday, August 16, 2012

IFTAR WITH MY SIBLING

Assalammualaikum =)



Selamat Malam kawan kawan?? Korang tengah buat apa? feeling felingss lagu raya ke .HEHE
Lagi beberapa hari lagi kita nak menyambut Hari Raya Aidilfitri .
Preparation raya aku tahun nie ala kadar je .Kawan kawan cam mana plak??
Preparatio nak masuk U diutamakan sebab pakai banyak duit .haihhh :))
It's oke as long as aku dapat raya jugak .Dapat merasa pakaian kasut baru jugak .
HewHew


Stop pasal raya dulu move on pasal Iftar ~
Lagi 2 3 hari nak berakhirnya Ramadhan baru aku dan adik adik berbuka puasa diluar bersama-sama .Itu pun ofic tempat awin praktikal adakan Iftar untuk staff dan family .
So aku amik la kesempatan untuk berIftar sambil makan percuma .HIHI
Itu tujuannya ! (^^)


Jom layan beberapa pic yang diambil tadi .HemoHemo ~~


muka tahan lapar !
Ngehngeh
(ε)



Nasi goreng plus ayam masak merah plus tempe cili api plus sup tulang plus plusss !!
HAHA
Banyak benor aku makan hari nie ~
Blurppp!!! Alhamdulillah  (¯¯)



After Iftar ~ Nak balik rumah
edit cket sebab suasana gelap gelita .HewHew ~



p/s:1 month berpuasa my weight already 43 kg*buat medical check up ptg tadi .Ohsem sangat kan!!
After all balek rumah sakit perut sebab kekenyagan .kikiki



Wassalam =)




Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: