Tuesday, May 29, 2012

Ouhh my PSPM (!)

Assalammualaikum =)

Hai bloggers yang tak tidur lagi .Nape tak tidur nie? buhsan or tak leh tidur?
If that meh sini bace entry dari aku..ngehngeh ;P

Actually aku nk lahirkan kesyukuran di atas keputusan PSPM 2 aku yang cemerlang tuh..
CHoOP!! cemerlang ker?? =__=
HEHEHE

Watever it is aku bersyukur dan berterima kaseh kepada semua yang telah banyak membantu diri aku secara langsung atau tidak langsung . Thank korang (!) =)
Alhamdulillah aku berjaya untuk second semester kali ini.
Tahniah kepada diri ku*ehemmm nk jugakk..hihihi ,kawan kawanku , dan buah hatiku afif .You are the best and KMPh are the best collegue!


Nota: Format USERID: NO.MATRIK + 6 DIGIT terakhir dalam No.k/p ,
Contoh: MA0455527085026295


UserID :
Userid: MS111954165414**** | No Matrik: MS1119541654 | No. KP: 92013014****

SUBJEK
GRED
MATEMATIK
A-
3.67
SAINS KOMPUTER
A
4
FIZIK
A
4
KIMIA
A
4
BAHASA INGGERIS
B
3
PNGS1
3.84
PNGS2
3.93
PNGK
3.88
STATUS
LULUS


Buat insan disayangi Afif ,TAHNIAH awak..u're the BEST .Even saya takleh nak kalahkan awak, I proud for you =) .You are my great 'teacher' in my life .tQ for teaching me =)
I love u and miss u sooo much dear (!)

Anway to all my friend cogrates atas kejayaan anda .Keep it up until ur degree,master and phD.Insya'ALLAH .Well DONE is better than well SAID !
fikir fikir kan dan selamat beramal :))

p/s:sedang berfikir untuk menyambung pelajaran di universiti yang sesuai .

Wassalam =)


Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: