Thursday, May 10, 2012

I'm come back

Assalammualaikum =)

Hai dunia..~~
hai para blogger sekalian..lama sudah aku tak menaip dilaman ini..
Hampir 2 bulan blog aku senyap tanpa sebarang cerita .
Aku sebagai admin minta maaf sebab terlalu sibuk dengan kuliah aku yg dlu.
Sekarang..jeng~~jeng~~...
Aku dh merdeka n officially graduate from Kolej Matrikulasi Pahang =D
Yipieeeee~

Sebagai langkah permulaan, hari nie aku just bt salam perkenalan saje la yea .
Maklumla dah 2 bulan aku menyepi tanpa cerita.
Act banyak sangat cerita yg best,suka,duka,kenangan dan gamba2 yang menarik untuk aku kongsikan
disini .
Aku akan start berblog mulai hari nie coz aku dah free tanpa sebarang kerja dan kuliah . ^_^

Act hari nie dah 2 minggu aku berada di rumah .
After final exam yg arggghhhh *susah gile tuh* kini aku seorang pengganggur yang sgt terhormat dirumah ~ keke

My 1st step is aku telah mendaftarkn diri untuk belajar kelas memandu .amik lesen kereta laa~~
hmm..agak susah jugak la tapi aku akan cuba jgk..hope lulus dgn baik ;)

Okeelaa kengkawan..this time I just to recall my latest activities,
later..I will start my 1st story abaut my memory at KMPh okeee?
Hope u all miss my story..hehe
Wait n see ^^
Have a pleasure day and delicious lunch :)) bubyeee budiess!!

my latest picture..taken on 9/5/2012

more attractive,matured and stylish =D ~hihi
miss blogging, miss abg syg (^_*)

Wassalam =)



Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

2 comments:

Nurul Syuhadah said...

Amboii , dye . abg syg tuh still miss jgk ye ? kwn lama ni tak miss ke ? huhu :(

Unknown said...

hehe..of coz la rindu..ktorg jao.. ;)
ngn kwn lama pn rindu jgk especially adah..wink* :) hihi