Saturday, May 12, 2012

AROMA IKAN BAKAR,SEL

Assalammualaikum =)
Selamat malam kepada semua bloggers =)
Di waktu yg singkat nie aku nak menceritakan satu cerita yang menarik .
Makan!!
sape suka makan??
Tak kira la makan angin ke makan makanan yang sedap ce cite ce citee.. ^^
sila angkat tangan macam saya *ala2 usop wilcha gituu..hihihi..

Act aku nak bgtao satu tempat makan yg menarik, berdekatan dengan pantai remis,selangor.
1st time aku dan keluarga datang makan disini.
Suasana mlm yg begitu indah dan sgt sesak sebab terlalu ramai orang yang datang makan disini .

makanan nya semua ala ala seafood sahaja.
Kita sebagai customer blh datang memilih pape jenis ikan,udang,sotong,lala,kerang,ketam dan macam2 lagi jenis hidupan laut untuk dijadikan lauk.
Saiz nya sangat sangat besar dan sangat manis isinya!! nyummm~~

Keluarga aku telah dihidangkan dengan lauk lauk seperti:
*ikan kerapu masak sweet sour,
*ikan kerapu masak stim,
*ikan kerapu masak 3 rasa,
*udang galah masak cili api,
*sotong cili api,
*ketam masak pedas,
*sayur kailan ikan masin,
*tomyam campur,
*telur dadar dll.
TERkejut tak?? sangat banyak kan?
dah la saiznye sangat besar..perghh korang mesti pegi cuba dan rasa..sangat sedaaapp!!
**five star restaurant**
Awesome
My Fav Udang..~~sedap sangat!~~

Very Delicious derr~~

Macam kenduri dah kan? hehe
Gelagat ahli keluarga aku ^_^

Dan untuk pertama kalinya kami sekeluarga makan sampai RM400++..hehe
Tapi takpe abah aku dah budget RM 600 .
Its Okee..sangat berbaloi sebab masakannya yang sangat sedap!


Aku syorkan korang datang tempat makan menarik nie.
Ianya terletak di Pantai Remis,Selangor .
SELAMAT MENCUBA =) ~~Gudnite peeps~~


Wassalam =)



Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: