Sunday, May 20, 2012

Assalammualaikum =)


Hai semua .Sehat ke?
Selamat hari minggu =)
Act aku taktahu nk cite ape .Otakku sangat la blurrr sekarang (-_-') .
Minggu nie cuaca sangat sangat la panas . Buat aku migrain dan kemalasan aku melambung tinggi .
Whooaaaaa !

Hmm..hampir sebulan sudah aku berada dirumah .Terlalu bnyk masa telah aku buang and aku
sangat gumbira .huahuahua .
Yela selama nie aku tak pernah buang masa cmnie .Always ngadap buku or assitment .xpun prepare baca buku untuk exam .*pecah record (!) huuu

Rasa rindu plak kat kolej ,kengkawan, pensyarah ,CHENTA HATI and suasana kat kolej dlu .

CHENtA HATi ~ hmm..rindunye kat dia .lama xdengar suara dia .
Lama jugak xdengar dia marah if aku malas mkn ,malas turun study and suka tido lepas asar dlu :(
RINDU sangat kat dia~
Bila study week, mesti kita slalu study sama2 kn? tak kira la kene sound ngn sape kita tetap degil study sama jugak kn? hmm.. now, it is a memory jer ~


Aisshhh (!) tiba tiba plak aku nie jiwang~~ grrrr (!!) . hehe
Act not jiwang la ,it is luahan hati okey =)
Walaupun kita jauh dimata ,tetapi kita dekat di hati  ;)
Nak jugakkk! hee~


Hope you all have a nice days . Happy rest .

Wassalam =)

Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: