Monday, May 21, 2012

Assalammualaikum =)

Selamat malam semuaaa =)
Alhamdulillah akhirnya aku berjaya score test bekomputer untuk dapatkan lesen memandu
petang tadi. Kiranya aku lulus ujian laa . yahoooo (!)
Markah nye 48/50 . erm , not bad ! Asal aku lulus untuk dapatkan lesen L :)

Selepas nie aku akan attend untuk kelas amali teori selama 6 jam . After that , bermula lah clas memandu aku bersama tester or cikgu memandu . erkk... agak cuak gak coz almost tester are male .
Hmm..aku harap dapat cikgu memandu yang baik dan penting TAK GATAL (!) .kekeke .

Aiiyaaa tak sabo nak pegang stereng kereta nie . Tangan nie dah gatal2 nak drive u. hehe
Hope aku past untuk ambil lesen memandu nie . senang cket if aku past .
Heaveeen nyee (!) .

Act aku ade beberapa kereta idaman . hehe .

To my dear Afif ,
Harharhar .
Nie pesanan ke wasiat nie .
Pokok nya harus mobil (kereta laa) nie (!) . heee ~♥

Kereta Idaman pertama :
BMW m-6 . elegance kan :)

Kereta Idaman kedua :
MERCEDES E-CLASS . couple seats :)


Amboi nyahh class kereta koo!! haha
Mahal mahal plak tuh . ThumbS Up ! :)

Abg take note tau (!) . HewHewHew
SO, abg dan sayang kena workhard untuk beli kereta yang semahal macam nie :)

Haa.. kawan kawan plak suka kereta idaman yang macam mane ?
Mesti yang lagi ummpphh punye kan kan ? hihi
Anway apepun yang kita idamkan, kita harus la berusaha sekuatnya untuk perolehinya .
Betol tak?

p/s : Tahniah kepada kawan kawan aku yg memperolehi result yg cemerlang di Politeknik .
You are the best (!!) * BiG HungS~ ♥

Wassalam =)


Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: