Saturday, June 9, 2012

Assalammualaikum =)
 
Hati ini sunyi TANPA kamu disisi ;(
ceewwaahh..jiwang gile ayat aku.. Harharhar
Act hampir sminggu jugak la aku tak update blog gara2 percutian keluarga aku ke
Pulau Lagenda Langkawi . Dengar macam best kn? hee

Hoho..besor kan burung helang nie..arghh..TAKOTNYEEE... =P
Sememangnye kalau bercuti dengan family tersayang sangaaatt seronok tapi aku tak la teruja sangat sebab dulu pun dah pernah pegi *cewahhh poyo giler ayat..-______- .
Hampir 400++ pic yang di snap oleh para photographer yang tak bertauliah merangkap adek adek aku .
HAHA
Sangat Banyak(!) *banyak gamba KOYA..HEEHEE

 
Kalau korang semua nak tengok pic percutian aku & keluarga ,
nantikan post aku yang akan datang yea =)
Aku kena la edit cket sikit pic yang terlebih 'vogue' agar nampak lebih cantikkk! ^___^

Okela..hati sedang berduka, takleh ngadap lappy lama lama..~
Gudnite guys..having a sweet dream..BYE

 Wassalam =)
 
 

Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: