Thursday, July 12, 2012

After a month

Assalammualaikum =)

Agak lama aku tak update blog nie kan kan . Dah berhabuk berpasir blog aku nie .
Fuhh Fuhhh..ehemm ehemm..banyaknya habuk!
Uhukkk ;) terbatuk den dibuatnya .
HewHew

Lately ,aku sangat busy utk mengupdate belog ini .Fyi, my little brother admitted so aku kena la jadi bibik tak bergaji mengemas, menyapu, membasuh ,memasak & all about houses .Hmm
memang penat dan aku memang takde masa nak update blog .I am alone .My mother must take care of my brother in the hospital for unspecified period of time . It's okey as long as my bro get better soon. Please pray for my bro .He now at ICU =( . I miss him so much .

Before this, I promise to share uolls stories about my kisah2 lapuk kat kolej dulu rite , I will share it but not now . Tunggu pada masa dan tarikh yang tidak di tetapkan . Jangan marah . senyum2 :) Haa kan chumilll .HEHE

Oke sayang sayang ku sekalian, aku ada banyak keje rumah nak dibuat .Nak pegi memasak dulu.
Have a great & pleasure day . Pray for my lil brother .


Wassalam =)


Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: