Monday, January 10, 2011

mingu pertama cuti mid sem aku...

Assalammualaikum
1st of all.. happy new year to malaysian.. dh 10 hari bru wish.. haha
lately buzy cket plus bt renovation tok blog aku nyh.. hee~
anwy my 1st wishes...
-nk jd hambe ALLAH yg solehah
-nk jd anak yg berbkti kpd ibubapa
-nk jd student yg cemerlang
-nk dpt 4FLAT tok final nanti
hope all wishes aku dpt laksanakn dgn baik .

post kali nyh aku nk rumuskan aktiviti aku time cuti mid sem nyh .
aisehh buhsan dok uma lame2
even asitment melambak di depan mata..
hehe

31 DEC 2010 (malam thn baru)
aku satu family gie makan2 kat kajang..
apelagi sate kajang mari laa.. haha
agak lewat gak la ktorg balek uma coz after tuh
gie sunway piramid for celebrate new year..
act nk tgk bunga api + adek aku syawal punye befday .. hehe
happy befday adek yg ke-11 tahun :)
nahh kek dari kakak

credit from: internet... hehe
smiled bebeh :)

1 JAN 2011 & 2 JAN 2011
aku berehat seketika dr tgk buku .
spend time with fb.. hua3
edit pic
mcj someone... ehem,ehem :)
pas tuh tolong mak aku laa .

3 JAN 2011 until 7 JAN 2011
bermula laa ...
asitment math,kimia,sc comp n bahasa ingeris
seb bek fizik xde.. hee~
pagi2 buat keje uma dulu
after zohor baru aku stat bt asitment
mlm aku ber'fb' plus smbg asitment
hehe
menda yg aku blaja pn xtao.. fb lebih.. huhu
tp
alhamdulillah 85%
all my work almost done before jumaat
thnx to sahabat aku
afif yg membazirkn kredit mengaja aku math
hahaha
thnx to u ! :)

alang2 aku dh ber'blog' nyh (ayat keling) huhu
aku nk tunjuk beberape pic kehidupan aku
di Kolej Matrikulasi Pahang (KMPh)
yg paling aku suke, sayang ,bermakna n kenangan
aku sepanjang tahun 2010 ..

Jamuan Raya KMPh 2010
lokasi : Dewan Dato' Bahaman KMPh
nie ain
kwn yg se'kampung' dgn aku
dye la org petame aku jmpe
plus same LDK ngn aku
dye juge bnyk tlng aku
kat kolej.. thnx to u ! ^_^
nie yunny
kwn yg aku syg ^_^

Projek Drama Bahasa Inggeris
lokasi: KMPh Hall

ehem..ehem (tetibe plak)
haha
nie bodyguard aku
kanan: afif
kiri: sean a.k.a meor

niela peneraju utama drama kami
aku and amin plus script writer

niela member claz aku 2D10 2010
all crew production, actor/actress and prop
thnx a lot to guys
love u all !! :)

p/s :act ade lagi pic tp niela antara yg paling bermakna tok 2010 .
THE END
i leave 2010 with sweet memory of 2D10 The Best !!

Wassalam

Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: