Friday, January 21, 2011

kerisauan=ke10sionan ! =(


keadaan ini menggambarkan keadaan aku
yg dalam kerisauan bila menjelang nye hari peperiksaan .
hmmm...
jangan mengeluh !!u can do it zura ..!
after raya cina aku ade exam, hope dapat top up balik
result aku yg teruk gile time sebelum
cuti mid sem yg lepas .
aduishh !!
napelaa sejak kebelakangan nie result aku makin down !!
WHY?? WHY ??
nk nages ase...huuu ='(
aku kene muhasabah diri balik nie mungkin
aku bnyk leka dan lalai plus bnyk main2..
lepas nie time belajar aku nk betul2 serius.
Insya'ALLAH
for topikal 2 exam nie
MY TARGET : 3.0 above (xnk target tinggi2 coz tkot kecewa!)
aku boleh buat.
Fighting for it !!
(semangat nie..hehe)

Saya tidak akan membiarkan kegagalan merampas impian saya !
Saya mesti berjuang untuk mendapatkan nya..!!

Our talents are the gift that God gives to us… What we make of our talents is our gift back to God.






Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: