Monday, January 10, 2011

kenangan buat aku !

Assalammualaikum
kali nyh aku post satu kenangan
pahit tambah manis
hehe
sng cite tgk la pic nyh baru aku cite kisah nye ..
toiiinnggg..nyh pic dye 

haha
ape dah jd ??
mao tao story dye.. jom !

panjang cite nye tp bia aku pendekkn .
act pic nyh di snap oleh juru gmba yg
professional di claz aku..
 haha
time nyh aku menangis coz membe aku tolak kayak aku
dalam tasik yg sgt busuk plus kotor..
huhu
nk tao org nye dye ade dlm pic tuh (dok gembira tunjuk jari tuh )haha.. 
dye la yg tolak aku
name dye ahmad afif b.baba ( ceh name penuh )
ngeh3.. =P
2 3 hari gak la aku mogok ngn dye
alih2 dye blanje aku coklat
wahh.. tros cair aku.. haha
so,aku maafkn la dye
act aku x marah pn,aku malu jer coz aku dh kutuk dye mcm2..hehe
malu sihh ..
btw nyh coklat nye

urmmm..nyum nyum sedap
hehehe..
org bg kompem la sedap =D

becoz of dats incident aku ngn afif jd la sahabat .
sebelum nyh kitaorg dh lme kenal tp tak bape rapat .
kitaorg bnyk kongsi cerita n dye bnyk tolong aku dlm akademik ..
thnx to u afif !!

tetiba rase nk post cerita nyh plak.. hehe
this incident aku akan ingat sampai bile-bile .

okee lew .
aku nk start study for final exam .
Insya'allah 4 flat.

p/s : to amin a.k.a MFamin aku tao ko akan bace . haha

Wassalam






Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

1 comment:

BeYLa! said...

Amboiii kesa cinta dia dgn Afif ekk.hehhe.