Thursday, January 13, 2011

koleksi berharga .

Assalammualaikum

for this entry aku nk mengadu domba laa
hehehe
aku nk ngadu bhwasanye
lagi 3 hari aku akan kembali ke tmpat asal aku
iaitu kolej.
adoii.. malas nye rase nak balek.

selame percutianku
aku telah melakukan house keeping iaitu
aku mengemas dan melicinkan semua brg2 yg
telah lame aku tinggalkan
termasuk la wardrobe,almari buku
dan tempat beradu aku.

hasil daripada house keeping yg dilakukan
didapati bilik aku masih suci bersih
hahaha
time sedap mngemas almari buku baru aku perasan koleksi
majalah dan novel aku mengatasi koleksi
buku-buku ilmiah aku yg sedia ada..
hehe
nk tengok tak koleksi aku.
1*
2*
3*
bedebukk !!

keadaan sebelum tersusun di dalam almari

keadaan selepas mengemasnye
berat mehh..

koleksi peribadi

msti terkejut kalo mak aku tengok
haha
fyi mak aku x tao aku kumpul majalah dan novel sbnyk nie
dye tao aku beli tp xtao aku ade sbnyk nie.
hehe =P

aku mmg pembaca majalah remaja yg setia. he6
sebab tgok la mostly remaja yg pling bnyk dlm
simpanan aku.
novel plak aku beli mngikut kemampuan diriku
kerana harga nye yg mahal.
kbnykkan novel yg aku suke bace adalah terbitan
alaf 21 dan hargenye pule dlm 20 hinggit.

pic yg bawah skali tuh adalah
barang peribadi aku.
yg bentuk tgn x serupa bentuk tuh adalah hasil
kerja tangan aku mencanting batik semasa
lawatan ke terengganu dulu.
tak silap time form 5.
cantek x ?? hehe
yg lain adalah pemberian dari kawan aku.

ini sahaje yg dpt aku rumuskan hasil
house keeping yg di jalankan selame 2 jam.
hee~
okee lorh ..aku nk out dulu.
aku dh dgr ayam berkokok
hehehe

Wassalam




Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: