Sunday, August 7, 2011

STORY MORY!!

Assalammualaikum =)
psttt.. dah lame aku tak berblog kan..
hee.. Hai bloggers !!
Alhamdulillah sekarang bulan Ramadhan, jadi kepada anda semua
berpuasa la ye.. jangan ponteng kecuali kaum hawa seperti saya.. HEHE
Act, aku baru abis exam mid sem untuk semester pertama .
Alhamdulillah aku dapat jawab la jugak even soklan nye macam
'senang giler' =_= . sebab tuh hari nie aku banyak masa untuk berbelog.
NO asitment, NO extra classes .

Act aku nak post banyak benda memandangkan dah lame aku tak update pape kan.
Urmm.. firstly aku nak tunjuk muka-muka cute classmate baru aku iaitu
1M2S8 .. hehe

 haahh.. niela ragam mereka.. tengok la puas-puas . =)

Second story aku nak cakap adalah aku dapat kuar outing banyak kali
dengan afif . hehe.
start 10.7 sampai 6.8 memang straight la aku berdating dengan dia ..cuma minggu exam je tak keluar
sebab sibuk nak pekse .
urmm..semalam keluar kitaorang beli cincin.


 
bentuknya ala-ala cam nie la .
silver plus gold .wink2.

Last but not least aku diberikan bunga mawar merah .
cantik sangat tapi hayatnya tak sampai jadi ianya layu di tasik madu .
*cehh dah mcm lagu fauziah latif la plak* HEHE .
Inilah kenangan aku bersama si mawar merah.

*infront view*

*top view*
hanya bertahan selama 6 hari.
Anway terima kaseh banyak2 kepada afif sebab bagi semua tue untuk aku.
Aku sayang sangat kat dia . (^_^)v . Sekian.


Wassalam =)




Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: