Monday, July 11, 2011

ALL about JULY

Assalammualaikum =)

lama sudah aku tidak mengupdate pape issue atau
entry sebab kekangan masa yang sangat terhad.
hari ini aku mencuri beberapa ketika untuk mengupdate sesuatu
untuk tatapan bloggers sekalian..
 Ade ape dengan julai??
Is actually aku nak cerita kan sedikit ape yang telah dan akan berlaku
sepanjang bulan julai ini.

9th Julai : Dimana hari aku membuat persembahan tarian cina untuk Minggu Kemahiran
Dinamika.
huahuahua..mesti tak caye an... HEHE 
Kalau anda anda kurang percaye meh i tunjuk u picture2 comel i.. Hehe
before show =)

Actually tak la comel sangat sebab gamba satu nie lagi comel..
HEHE..nak tengok tak?
CAKKKkkkk!!!!!
Waa..baju aku sangat besar..dah mcm pragnant women je.. hehe
sebenarnye sengaja aku ambik saiz besar.
Itulah antara gambar yang sempat diambil oleh photographer aku. =p


10th Julai : Tarikh sweet bagi aku sebab my first date with my lover afif =) .


 Okelaa...seterusnya aku nak bagi tahu bahawa
start minggu depan dan seterusnya hidup aku sangat busy
sebab peperiksaan UPS hampir tiba.

Akan tetapi aku tidak bersedia ape pun.. Cuak rase ={
Insya'ALLAH aku nak kejar mase dan bekerja keras sebelum tiba
waktu peperiksaan itu.Doakan untuk aku.

Okelaa..time to study..Selepas nie maybe aku memang betul-betul
sibuk menelaah buku ilmiah.
kepada semua blonggers beragama Islam
awal bulan depan kita akan berpuasa so I wish u all
SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN DAN SELAMAT BERPUASA!!

Sekian,terima kaseh.

Wassalam =)


Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: