Sunday, August 21, 2011

TANPAMU

Assalammualaikum =)
Ellow bloggers!!
I'm currently at home now =)
i'm happy plus sad because i'm really miss my hubby =( ..
Hehe

Act aku nak post one song !!
lagu nie aku suke mase 1st time aku dengar kat kolej dulu.
sedap lirik lagu nie..
In my mind aku nak letakkan lagu nie as my music blog ..
okay tak guys ???

emm...lagu nie ditujukan khas untuk my lovely afif .I hope he likes this songs and the
lirics .. =))

TANPAMU


Tanpamu hidup jadi sunyi
Tanpamu ku seakan mati
Tanpamu bagai malam tanpa bintang

**Tanpamu aku akan tersesat
Tanpamu tiada lagi hasrat
Tanpamu seakan jantungku berhenti

**Kau yang terindah dalam hidup ini
Dan tak akan pernah berubah
selamanya
Aku terlahir
hanyalah untuk kamu
Jadi pelindung dirimu

Tanpamu nafasku terhenti
Keranamu ku ada disini
Tetap bersama ku
selalu disampingku
Untuk selamanya
(ulang **)
Kasih yakinlah kepada diriku
Sayang dan cintaku pun hanya untukmu
Dan takkan berubah untuk selamanya
Cintaku padamu
Cintaku padamu (3x)
i love this song!!!!

Wassalam =)



Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: