Sunday, August 14, 2011

HAPPY with MY DEAR!

Assalammualaikum =)
hai bloggers ..salam ramadhan!
continue post aku seminggu yang lalu, aku ade janji nak post my real
ring with my dear, afif .
Now, i showing you all our ring .


Act hari ni hari bahagia aku .. =)
nak tahu kenapa?
sebab aku dapat menghabiskan masa 1 hari=24 hours
bersama insan yang paling aku sayangi iaitu ahmad afif baba .
Semalam akhirnya aku dapat berbuke puasa bersama dia di kuantan .

me with him =)

After that ..aku dapat round2 kuantan bersama dia dan beberapa lagi kawan-kawan
kami .Aku berterima kaseh sangat kat si dia sebab belanja dan menunaikan hajat aku
nak makan ayam dan belikan beg untuk aku .speechless !!


Dan hari ini 14.08.2011 adalah befday si dia .
No planing aku dapat sambut befday si dia bersama-sama .Dapat wish
eyes to eyes with him .I'm happy to be a 1st one who wishing his befday .
"To awak, happy birthday.. Semoga panjang umur dan murah rezeki,
saya harap hubungan kita kekal selamanya !
I wish you May ALLAH bless You
Always ! I love u !
 
Befday Boy !

tak lama lagi aku akan pulang ke kampung. tak sabarnye
rase ..dekat 2 bulan aku tak balik.. rindu sangat kat kampung halaman.. hehe.
that all for today.. i will dismis . hee.
sekian, terima kaseh .



Wassalam =)


Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: