Sunday, May 15, 2011

spent time . =)

Assalammualaikum =)

hari ini 15 mei so lagi seminggu jela kan
aku nak habis kan sisa-sisa hidup aku di rumah ini (cehh ckp cam xkn kembali lagi)
HEHEHE..
Oleh kerana tak lame agi aku nak balek ke kolej dah,
aku merajinkan diri membuat kek..
haaHHh??? KEK??
tak caye ke?? hehe
yaaa iyalaaa..kek..sedapppp.. nyumm2.. =)

Dalam beberape minit between 10 to 15 minit kek yang
aku bikin boleh disiapkan..
haahh..cepat kan.!!!
nak tahu kek ape yg aku buat??
jommm!!!
tengok beberape gamba nie dulu dan cuba korang teka ..hehe

bahan-bahan :

1)biskut marie dihancurkan

2)kacau campuran milo

3)masuk biskut marie tdi ke dlm campuran milo ini

4)masukkan kek dan simpan ke dlm peti sejuk

5)kek yang siap boleh dihidangkan

hahhh..korang tahu dahkan kek ape yang aku buat.
sape yang tak tahu jugak kek tuh,tak tahu la aku nak cakap ape.. hihi
KEK BATIK laaa weiii... =) hehe
senang je kan .
so lepas nie korang korang boleh la try buat .
simple ,easy and faster menu .
tetibe plak kan aku jadi chef tak bertauliah.. huahuahua .
btway its okee ..,aku saje nak share ape yang aku buat..boleh kn2.. =))
sharing is caring.
okelaa..out dulu..selamat mencube .

Wassalam =)
p/s:creadit to my sis awin and anom thnx fer their help .


Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

1 comment:

BeYLa! said...

Kite pon suke kek batekk! nyum nyum!