Sunday, May 29, 2011

meaningless

Assalammualaikum =)


Alhamdulillah setelah seminggu berada di kmph nie dan tamat nye orentasi
esok aku akan kembali memulakan kuliah dan clas2 tutoran seperti dulu cume..
yang beza nye classmate dan cikgu2 yang baru.

aku agak sedih kerana semester nie aku totally different
classes and kuliah ngn afif.
Ntah laa rase semangat pn hilang tapi aku
tak boleh give up!!
Aku akan buktikan even aku tak sekelas dengan afif lagi aku boleh
fight dia.

Aku akan belajar sungguh-sungguh.
actually aku sangat2 la sedih tapi nak sedapkan hati aku yang sedang beduka nie
aku bagi la kata-kata semangat kat diri aku sendiri.
Lepas nie takde dah orang nak bg aku kata2 semangat.
yelaa mesti lepas nie semakin sibuk an..
maybe masej pun tak jalan dah.. sedihnyee ;'(




p/s:lately makan hati dgn diri sendiri =(


Wassalam =(




Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

1 comment: