Wednesday, January 30, 2013

21 Y/O DAH AKU !! ƪ(ˆ⌣ˆƪ)

Assalammualaikum =)


Selamat tengah malam semua :)
Malam nie malam dan hari yang special bagi zura sebab MY BIRTHDAY !!



OhhHYeaHhh !! ~
Auwww..maloooooo I .HAHA (ˆˆ)/



"Alhamdulillah di malam yang sungguh indah ini aku menadah tangan memohon kesyukuran kepada Allah SWT kerana memanjangkan umurku, memurahkan rezeki aku, memberi aku kesempatan untuk terus bernafas di bumi yang barakah ini .Terima Kasih Ya Allah kerana memberi perlindungan dan kesejahteraan hidup kepada aku, keluarga aku, sahabat-sahabatku, insan-insan yang aku sayangi dan orang-orang di sekelilingku.Sesungguhnya aku insan yang lemah dan tidak berdaya ini .Aminnn." (-̩̩̩-̩̩̩_-̩̩̩-̩̩̩)
*terharu plus sedih* !


Terima kasih kepada keluarga, cinta hatiku dan semua kawan-kawan zura yang wish dan doakan zura sempena my birthday hari nie. May Allah Bless You All !! mmuahhHh !! ( ≈ˆ3(¯ˆ)
 Act I don't believe that my age was already rising. It feels like only yesterday that I was born in the world BUT now I'm already 21 years old..OMG !! I'm getting old in age actually but not on my face OKAY??!
*ayat penyedap hati*


I wish and I hope I can be a woman who is more mature, brave, courageous, a good daughter,an excellent student and good at doing housework such as cooking, sewing, house cleaning. Yup!! In this age I'm may be man's wife so I've to learn more about household matters .Fyi..most of my friends got married and there were already their own children. Ohhh !! I also want to like that.hahaha *gatal* !
 Maybe I'll be good in education but not good in managing the household matters, In the future no one will want to marry me. HarHar !! #InisemuaPOYO !!



Well what I'm merepek merapu that all true thing. My father always keep on saying the same matter about household matters ~ It all in my hands. I'm adults and I already know what is a good and bad for my future .Omno omnO ~(.~) ~(.)~ (~.)~ -------- ~


Btw [τ̲̅н̲̅a̲̅и̲̅κ̲̅ ч̲̅o̲̅u̲̅] again for all wishes and I'm happy I can celebrate my birthday at home !
YeahHhh !!
I'm coming home I'm coming home ~ lalalala
Akhir kata I wish myself  HAPPY BIRTHDAY !! MAY MY DREAM COMES TRUE (!) 
★★★★★




p/s: kalau ada sape-2 yang nak post atau bagi I hadiah amat dialu-alukan . HAHAHA
peace yo !! ~(ˇˇ~)(~ˇˇ)~



----------Sekian----------


Wassalam =)



Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: