Monday, January 30, 2012

SPECIAL GIFT

Assalammualaikum =)

Alhamdulillah
Akhirnya sudah genap 20 tahun aku hidup didunia..
Terima kaseh Ya ALLAH atas rahmat dan umur yang KAU berikan .
Terima kaseh Ya ALLAH atas rezeki yang KAU kurniakan .
Aku bersyukur keatasnye .Alhamdulillah.

Terima kasih kepada kawan-kawan aku yg wish my befday .
Ade yang wish through the masej , mukabuku , call and ucapan mulut =)
Thanx to all ..mmuaahh .

Teristimewa ucapan dari my beloved and sweety sweetheart, Ahmad Afif .
He is a first person who wishing my befday .Of course he will be the first person rite?,:))
THANK you awak..I appreciate your gift and it's very valuable to me =)
I'm very happy . I love You .

COMEY tak? hadiah dari yang tersayang ! =)

BESAR kan bear nie? aku suka sangat bear nie .COMEYY! =)


Terima kasih kepada insan tersayang yang menghadiahkan bear yang besar kepadaku .
Aku sangat menghargainya dan tersangat suka mendapatkannya .HEHE
Thanx awak ! ^_^

Okeela kawan-kawan , aku nak gie stady math pulak .
Alhamdulillah fizik tadi boleh la jawab dari x tahu langsung . hihi
Pray for my success yup ! love u much !!
May ALLAH bless You All ! =)



p/s : That bear aku baru dapat tadi then tros snap pic dye .hihi. sangat pantas kan =)


Wassalam =) 

  

Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: