Tuesday, April 26, 2011

hari senyum se'DUNIA'!!

Assalammualaikum

Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah
atas rahmat dan keizinanNYA
aku memperolehi keputusan yg cemerlang.

Walaupun seminggu sebelum pengumuman result exam,
semua kwn2 aku termsuk lah aku ketakutan dan kegelisahan
akhirnya penantian kami semua berakhir tadi.
Kami semua telah melihat result masing2 dan alhamdulillah
semua nya mendapat result yg cemerlang.
Akhirnya segala usaha pensyarah2 kami terbayar
dengan kejayaan kami yg sgt cemerlang.

Terima kasih YA ALLAH
Terima kasih MAK & ABAH atas doa2 mu
Terima kasih CIKGU2 atas pengorbanan mu
Terima kasih CINTA HATIku atas bantuan mu
Terima kasih SAHABAT2ku atas tunjuk ajar kalian
Akhirnya aku beroleh kejayaan.

Selepas nie aku berjanji akan belajar lebih bersungguh2 lagi.
Aku tak nak lupa diri dgn kejayaan yg aku perolehi.
Aku tak nk kecewakn mnusie2 di sekeliling aku.
Insya'ALLAH ,itu janji aku!!

 
Alhamdulillah inilah hasil usaha aku.. wink wink.


p/s:pengarang jantung hati saya 4 RATA ,saya sangat cemburu dgn anda (dalam hati brsyukur ,TAHNIAH MY DEAR)
HEHE .

Lepas nie kena fight tuk PST plak !! INSYA'ALLAH  =D

Wassalam









Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: