Wednesday, April 30, 2014

KENANGAN PROKID'14 BERSAMA ADIK ADIK SMK TG DATUK =)

Bismillahirrahmanirrahim..Salam semua =)


Hari terakhir bulan April baru zura berkesempatan untuk update belog. Maaf atas kesibukkan yang melanda. April is the busiest month and a very hectic week for me. Banyak sangat kursus dan kerja yang perlu diselesaikan. Maklumlah bulan depan dah start final. Im not prepared anything. Hm Its Okay ! Semoga Allah permudahkan urusan, persediaan final dan hari peperiksaan akhir zura nanti. Amin.


Bersyukur sebab kursus jpam zura minggu ini batal. Supposely start malam ini sampai 4.5.14. Kalau tak memang takda rehat la gamaknyaaaa. Act niat dihati nak balik rumah tapi assignment, projek banyak so better zura rest dekat u dan buat ulangkaji. Yeke? HEHE Yeeeeee !! lalalalaa =D


Act malam ini zura nak review sikit pasal aktiviti yang telah zura sertai minggu lepas. PROKID'14. Yess!! Program ini adalah aktiviti wajib (kot) bagi kolej zura iaitu KTDI. Zura bertuah sebab terpilih menjadi salah seorang fasilitator bagi SMK Tanjung Datuk Kota Tinggi, Johor. Sangat bertuah sebab zura dapat rasai kemanisan menjadi akak fasi dan dapat merasai kasih sayang dari adik-adik daripada SMK Tg Datuk terutamanya adik-adik kumpulan zura iaitu kumpulan 10. Program selama 3 hari 2 malam itu di isi dengan pelbagai aktiviti dan refreshment yang sangat menyeronokkan. Macam macam slot ada slot menangis, slot ceramah dan motivasi, slot explorace, kerjaya dan paling best slot refreshment. Slot menangis paling banyak rasanya. HAHA  =)


Zura gembira sebab adik-adik kumpulan zura semua sporting even ada 2 3 orang yang pasif sikit tapi bila enjoy diorang bagi komitmen baik. Banyak moment manis bersama adik-adik. Jaga adik sakit, main dengan adik, buat refreshment 'orang bilang' dan 'gemuruh' dengan adik-adik. Rasa hilang kejapla stress dekat u tu. Hehe


Untuk mengubat rasa rindu dekat mereka, zura nak selitkan beberapa keping gambar untuk tatapan dan kenangan kami GROUP 10 =)











Adik; mun, lifah, gee, yana, zira, fara, syahmi, achit, min, epul, rafiq dan sorg lagi lupa *maaf* ,
akak doakan adik adik berjaya dalam SPM nanti. Jangan lupa input yang akak dan abg fasi lain bagi. Thanks sebab adik adik rajin wassup dan chat dengan akak. Pape adik adik boleh tanya akak okay. Rindu dengan korang semua !! Semoga BERJAYA dunia dan akhirat ! Doakan kejayaan akak di UTM jugak okay? May Allah bless all of you and me. InShaAllah.


Akhir kata PROKID'14 SMK Tg Datuk Zon Selatan THE BEST !

spot me ! ngehngehngeh =P

*****************************************************************************

Mr.Afif abang fasi jugak tapi kumpulan 1 kita kumpulan 10. Awalan dan Akhiran.
HEHE
Just to say 'Happy Relationship My LOVE ! 3years 2 month on 1st MAY 2014 =)




p/s: Abaikan muka zura yang berminyak, gelap dan lain lain. Faktor berjemur di cuaca panas. Sekian. HIHI



Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: