Friday, March 1, 2013

2ND YEAR ANNIVERSARY ღღ

Assalammualaikum =)


Hai all. How are you?? Selamat Malam semua .
Lama tak update blog ! Maklum lahh awal-2 semester cenggini sangat busy plus jadual kuliah yang agak pack dengan fieldwork !! Huhh


Just in short time, today is 1st March 2013. guess what??
Yupp ! My 2nd year anniversary with my LOVE ! ღღ

1.3.2011-1.3.2013




Alhamdulillah !! semoga Allah memberkati hubungan kami. Hope our relationship went well.
Hope we more appreciate each other, loving couple, caring, trusting each other and happy alwayss !
InShaAllah.


To my love, thank you accept me what it is, love me and protect me ! I love you sooo much !!
Happy 24 month anniversary awak ! ◕‿◕



---------- Sekian ----------




Wassalam =)




Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: