Friday, November 2, 2012

What happened in Oktober 2012 Ơ̴̴̴̴̴̴͡.̮Ơ̴̴͡

Assalammualaikum =)

Salam bloggerku yang dikasihi .
Maaf kerana lama aku menyepi tanpa sebarang story .Lately ,aku sangat busy dengan kehidupan aku sebagai mahasiswi di universiti .
So ,masa yang sedikit nie aku cerita kan secara ringkas aktiviti aku sepanjang bulan Oktober nie kay.
Pada 8-17hb okt 2012 , UTM telah mengadakan FESKO iaitu Festival Konvokesyen UTM ke-49.
Minggu tu aku sibuk shopping memandangkan duet PTPTN aku masyukkk!! HAHAHA
Masa hari pembukaan penyanyi nombor 1 negara Dato' Siti Nur Haliza telah mengadakan konsert selama 30 minit di FESKO .
(>‿◠)
Then hari ketiga pembukaan pelawak Malaysia Johan Rajalawak telah datang ke UTM bagi membuat jenakanya dan hari terakhir iaitu Majlis Penutupan FESKO Jayjay,Kumpulan Ultimate telah mengadakan konsert mereka di Perkarangan Tapak Kawad UTM ^^
Pada 18hb okt 2012 , aku memanjatkan kesyukuran kerana permohonanku untuk mendapatkan biasiswa JPA Berjaya .Syukur Alhamdulillah .ƪˆƪ)  hihihi 
Pada 24hb okt 2012 , aku telah pulang ke rumah kerana cuti Hari Raya Haji .
Bertapa lah aku kat rumah selama 5 hari .Dapat lah aku makan tidur dan online secara mewah, eh?HewHew
Then, pada 31hb okt 2012 , aku dan kawan-kawan aku 1 SGHU telah merancang untuk ke Desaru memandangkan hari rabu hari tuh kami takde kuliah programming .Aku dan budak-budak kelas berkonvoi sebanyak 7 buah kereta menuju ke Desaru tapi time nie aku dan 4 orang kawan aku sibuk uruskan borang JPA .So ,kami bergerak lewat tapi jumpa di Desaru .*ayat macam kelam-kabut je..HarHar*
Dalam perjalanan dua buah kereta sewa yang kami sewa accident sesama sendiri .Haihhh
gane tu? Ini disebabkan masalah break kereta yang dah uzur .̩̩̩̩̩̩) Adoiii kesian kawan-kawanku !
Takpelaa jum layan beberapa picture yang sempat diambil .
˚)
Tragedi Oktober ~~ DESARU~~
 Nampak best kan?? Mana abang sayang aku? Time nie dia sibuk berpakour so pic dia tak sempat di ambil  ;(
Pic kat atas tuh semua budak-budak kelas aku sekarang dan credit to nana sebab semua pic nie dia yang ambil. (>‿◠)
~ Awesome tak?? ~
Kalau korang tak pernah pergi ke desaru aku promote untuk pergi ke sana .Air laut dia best sangat .Udara segar dan nyaman .Very beautiful and peaceful :))
Pukul 4.00 ptg kami semua bergerak ke Jusco Tebrau untuk makan-makan .Aku dah ke Jusco Tebrau banyak kali dah dengan abang tapi kali nie pergi dengan 1 kelas pulak .Last pic yang sempat diambil adalah
Tadaaaa!!!! ~
Looks GORGEOUS kan kan !! (⌒∇⌒●)
HAHAHA
Aku and the geng sempat snap pic ala-ala BARBIE DOLL Style  `ʃƪ)  
Jangan jeles  (!) =p
Okelaa kawan-kawan hari dah lewat malam .Tq for reading and still keep in touch with me (!)Gudnite semua ❀‿❀
 ~May ALLAH bless You All..Aminn.
 p/s:1.11.2012 'Happy Anniversary my dear Afif'..Semoga hubungan kita selama 20 bulan diberkati dan dilindungi oleh-Nya .Insya'Allah . ~ 
  
Wassalam =) 


Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: