Sunday, September 30, 2012

ZOO NEGARA JOHOR

Assalammualaikum =)



Selamat petang semua :) Maaf sebab dah lama tak update belog ヅツ
Hari nie tiba-tiba aku terajin nak update kan .Maklum la semalam puas aku jalan-jalan dengan dia
ke Jusco Tebrau City,JB dan tiba-tiba aku ke ZOO pulak .HAHA
Zoo ketiga yang aku lawati selepas Zoo Negara KL dan Zoo Taiping,Perak.
Jum layan beberapa gambar menarik yang sempat aku tangkap (⌒∇⌒●)
Jadi model kejap .HAHA


Nie tak senonoh gile .Kalah budak kecik .HarHar


UNTA

 (>‿◠)

Tue Singa Betina abg .HIHI


Haishh..manyak takot mehh !! ̩̩̩̩̩̩)

 Burung ape nie???

 AUMMM!! Jaga-jaga abg (•⌣‾)


 Burung Kakak Tua .Sangattt pandai mengajukk cakap orang !!


 Pak Belang menunggu makanan .erkk??
(_)


At JJ Tebrau,JB =))


Oke kawan-kawan dah magrib nie selamat melayan picture-2 aku .HEHE
Tq sudi membaca belog huduh aku nie .SEKIAN
Have a bless day  (^^)


p/s: My love already botak sebab dia masuk PALAPES but He still encem and ilhim ~


Wassalam =)




Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: