Friday, March 25, 2011

Ending of the PDT semester !!

Assalammualaikum

Alhamdulillah
akhirnya setelah setahun bertungkus lumus
memerah otak
peperiksaan final telah selamat aku duduki semalam.

Aku mmg dh all out sehabisnya
mudah-mudahan aku dapat result
yang paling bagus
target 4FLAT
tp kalo x dpt mksd nye aku
kene usaha lebih mase PST nanti
Insya'ALLAH.

************************************************************************************

Peperiksaan final dh habis
maksudnya end of the 2nd semester
so kene ankut sume barang2 balek rumah
plus
terpaksa berpisah dgn insan yg paling aku sayangi.. ;(
mesti sy rindukan awak sangat2.

 
gudbye!!!  :)


42 Love Heart Vectors - Designs - Download
~ My Heart just for you ~

Wassalam.


***SILA MUNTAH*** haha

Terima kasih sudi baca. Jangan lupa tekan "comment" dan "follow" ye?

No comments: